SynQuiz FAQ

Hier is een selectie van veelgestelde vragen over de SynQuiz app.

1. Voor welke platformen is SynQuiz beschikbaar?

SynQuiz is beschikbaar voor iOS en Android. Het is ook mogelijk SynQuiz online via de browser te gebruiken.

2. Op welk type apparaten is SynQuiz beschikbaar?

SynQuiz kan gebruikt worden op tablets en op smartphones. Het is echter ook mogelijk om SynQuiz online via de browser te gebruiken op een PC of mobiele apparaten.

3. Moet ik echt een app installeren om SynQuiz te kunnen gebruiken?

Nee, het is ook mogelijk om SynQuiz online via de browser te openen.

3. Hoe kan ik me aanmelden voor het lopende genetische onderzoek?

Er zijn twee mogelijkheden: Ten eerste kunt u de volledige Letters & Getallen test binnen SynQuiz afnemen. Wanneer u klaar bent kunt u zich aanmelden door uw contactgevens in te voeren en toestemming te geven voor deelname. Uw contactgegevens en de uitslag van deze test worden vervolgens naar de onderzoeksdatabase verstuurd (merk op dat we geen uitslagen van de andere 3 quizzen versturen). Ten tweede kunt u deelnemen via onze onderzoekswebsite.

4. Ik heb me via SynQuiz aangemeld voor het genetische onderzoek. Hoe weet ik of mijn aanmelding gelukt is?

Als uw gegevens succesvol zijn verstuurd, toont SynQuiz een boodschap dat uw aanmelding is afgerond. Uw contactgegevens alsmede de uitslag van de volledige Letters & Getallen test zijn nu in de onderzoeksdatabase opgeslagen. U ontvangt een bevestiging op het e-mailadres dat u tijdens de aanmelding heeft opgegeven. Als uw type synesthesie geschikt is voor het onderzoek, wordt er later weer contact met u opgenomen.